Nog een maandje en het is zo ver!

8 augustus 2017 - Retie, België

Nog een maand en het is zo ver. Dé reis waar we zo lang naar uit gekeken hebben. Onze huwelijksreis eigenlijk.
De voorbije maanden werd dat 'uitkijken naar'  wat mij betreft een beetje overschaduwd door angst en sombere gevoelens, maar na wat rust zijn we er nu helemaal klaar voor. Klaar om te genieten, met ons drietjes, van wat een prachtige reis zal worden.
Mijn hartendief, husband & partner in crime Quinten Bosmans heeft ons traject reeds tot in de puntjes uitgestippeld. Nu nog een klein beetje tijd om de laatste zaken te regelen. Van een boodschappenlijst (collect and go) bij walmart grocery tot een helikoptervluchtje boven de grand canyon! DROMEN Maar!! En dat het maar rap 5 september is!! ♥♥♥

1. Miek van tricht:
    19 augustus 2017
    Ik kijk er samen met jullie naar uit.
    Het zal een onvergetelijke reis worden met jullie drietjes.
    Ik vind het wel heerlijk om mee te kunnen volgen
    Misschien kunnen jullie al iets laten zien van de berg voorbereidingen zoals Colletje haar nieuwe outfits , jullie berg bagage, ...Foto's van VOOR en NA zijn meestal ook erg amusant
  2. Yves Bosmans:
    5 september 2017
    Ik wens jullie van harte een mooie reis. Geniet van alle momenten en neem jullie tijd.
    Zorg vooral voor jullie kleine spruit, Collette. Zij zal vooral genieten van haar mama en papa. Ik zal met veel interesse jullie reis volgen op deze reisblog.
    Misschien horen we jullie wel in de loop van de maand via telefoon of internet.
    Hou ons vooral op de hoogte. Dat geeft ons een goed gevoel.
    Vele groetjes.
  3. Miek van tricht:
    12 september 2017
    Hallo jullie drietjes aan de andere kant van de wereld. Op Facebook posten jullie prachtige foto's. Het is voor ons heel fijn dat we jullie een beetje kunnen volgen tijdens jullie avontuur.
    Het is wel erg aanstekelijk want ik heb ook al zin om dit eens in 't echt te doen. Zelf jullie prachtige foto's stralen zoveel schoonheid en energie uit dat ik weeral uitkijk naar de volgende...
    Warme knuffel
    mama